دوره تربیت مشاور مدیریت دارایی‌ های فیزیکی در کلاس جهانی

دوره «تربیت مشاور مدیریت دارایی‌های فیزیکی» در اسفند 1400 و اردیبهشت 1401 برگزار شد. این دوره توسط جایزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی و با همکاری 7 مجموعه‌ زیر برگزار شد...
https://pamaward.ir/wp-content/uploads/2022/06/اولین-دوره-تربیت-مشاور-cmore.jpg

دوره تربیت مشاور مدیریت دارایی‌ های فیزیکی در اسفند 1400 و اردیبهشت 1401 برگزار شد. این دوره توسط جایزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی و با همکاری 7 مجموعه‌ زیر برگزار شد:

در این دوره 27 شرکت‌کننده از حوزه‌های نفت، فولاد، آلومینیوم، توزیع برق، معدن و حوزه مشاوره حضور داشتند. دوره 118 ساعته و بصورت کلی شامل سه بخش بود:

  1. بخش اول بر اساس سیلابس مرکز C-MORE دانشگاه تورنتو با تدریس دکتر زواشکیانی- 5 روزه – حضوری؛
  2. بخش دوم با هدف معرفی عملی و کارگاهی ابزارهای مدیریت دارایی‌های فیزیکی توسط مشاوران خبره شرکت مشاوره بین‌الملل پمکو – 5 روزه – حضوری؛
  3. پنل مشاوران بین‌المللی مدیریت دارایی‌های فیزیکی – 8 ساعته – آنلاین.

شرکت‌کنندگان در قالب گروه‌های 3 الی 4 نفره پروژه‌های واقعی شرکت‌های خودشان در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی را انجام دادند. نتایج پروژه در انتها توسط هر گروه ارائه می‌شود. همچنین به فاصله سه هفته از پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته شد. در این آزمون که ترکیبی از سوالات تشریحی و تستی بود هم مهارت‌های مشاوره‌ی افراد سنجیده شد و هم میزان یادگیری آنها در طی دوره.

در انتهای این دوره تربیت مشاور مدیریت دارایی‌ های فیزیکی به کسانی که آزمون را با موفقیت به اتمام رسانده بودند و در کلاس‌ها حضور داشتند سه گواهینامه داده شد:

  • گواهینامه مرکز C-MORE دانشگاه تورنتو کانادا؛
  • مدرک مدرسه کسب‌وکار تکاپو؛
  • مدرک جایزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی.