دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی (مدیریت اورهال)

دارایی‌ها و تجهیزات مهم و بزرگ، نیاز به فعالیت‌هایی برای نگهداری و تعمیرات دارند که فقط زمانی انجام‌شدنی است که کارخانه متوقف باشد و برای انجام چنین کارهایی ایمن باشد (شامل انواعی از بازرسی، تعمیرات اساسی تجهیزات، تعمیرات جزئی و اصلاحات). از طرفی چون کارهایی که در طی این رویداد انجام می‌شود نسبت به حالت عادی هزینه و ریسک بیشتری دارند، باید با استفاده از تیمی متبحر و فرایندی مناسب، تا جای ممکن، بهینه‌­ترین دامنه کار در تعمیرات اساسی (اورهال) وجود داشته باشد.

در دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی،اساتید خبره در خصوص فلسفه انجام، بودجه، بهترین مدت زمان اجرای تعمیرات اساسی (اورهال) و تجربیات خود در زمینه پیاده‌سازی و آموزش مدیریت تعمیرات اساسی در شرکت‌های بزرگ ایران را با شما به اشتراک می‌گذارند. همچنین در این دوره به مفاهیم موجود در کتاب مرجع کاربردی مدیریت تعمیرات اساسی نیز پرداخته می‌شود.

اهداف دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی

  • آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه و مدیریت دانش
  • درک مفاهیم تقسیم وظایف
  • آشنایی با کاربرد نرم‌افزارها
  • آشنایی با مدیریت سازمان و مدیریت منابع انسانی
  • ایجاد توانایی در برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و تقدم و تأخر آن‌ها

مخاطبان دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی

  • مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌ها و بنگاه‌های صنعتی
  • مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات
  • کارشناسان و مسئولان برنامه‌ریزی تعمیرات
  • روسای کارخانجات تولیدی و صنعتی
  • مدیران و کارشناسان سازمان‌های مرتبط با حمل و نقل، ساختمان و ارگان‌های نظامی
  • مدیران و کارشناسان واحد‌های پشتیبانی و تدارکات و خرید
  • مدیران و کارشناسان واحدهای ایمنی و محیط زیست

محتوای دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی

  • سازماندهی تعمیرات اساسی
  • تعیین دامنۀ کار
  • آماده‌سازی برای تعمیرات اساسی
  • مراحل اجرایی
  • مدیریت زمان
  • مدیریت هزینه
  • ریسک
  • استراتژی
  • مدیریت دانش و تجربیات موفق

مشخصات دوره‌های آموزشی

تاریخ طول دوره ظرفیت مدت زمان
2 روز 10 نفر 16 ساعت

این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد

جهت اطلاعات بیشتر از طریق فرم زیر با کارشناسان ما در تماس باشید