داراییها و تجهیزات مهم و بزرگ، نیاز به فعالیتهایی برای نگهداری و تعمیرات دارند که فقط زمانی انجامشدنی است که کارخانه متوقف باشد و برای انجام چنین کارهایی ایمن باشد (شامل انواعی از بازرسی، تعمیرات اساسی تجهیزات، تعمیرات جزئی و اصلاحات). از طرفی چون کارهایی که در طی این رویداد انجام میشود نسبت به حالت عادی هزینه و ریسک بیشتری دارند، باید با استفاده از تیمی متبحر و فرایندی مناسب، تا جای ممکن، بهینهترین دامنه کار در تعمیرات اساسی (اورهال) وجود داشته باشد.
در دوره آموزشی مدیریت تعمیرات اساسی،اساتید خبره در خصوص فلسفه انجام، بودجه، بهترین مدت زمان اجرای تعمیرات اساسی (اورهال) و تجربیات خود در زمینه پیادهسازی و آموزش مدیریت تعمیرات اساسی در شرکتهای بزرگ ایران را با شما به اشتراک میگذارند. همچنین در این دوره به مفاهیم موجود در کتاب مرجع کاربردی مدیریت تعمیرات اساسی نیز پرداخته میشود.
تاریخ | طول دوره | ظرفیت | مدت زمان |
– | 2 روز | 10 نفر | 16 ساعت |
این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد