فرآیند نگهداری و تعمیرات یکی از حیاتیترین فرآیندهای هر سازمان است و با توجه به اهمیت نگهداری و تعمیرات لازم است تا سازمانهای تجهیز محور عملکرد این فرآیند را اندازهگیری کرده و جهت بهبود آن تصمیماتی را اخذ کنند. لذا شناسایی و محاسبه شاخص هایی که بتواند فرآیندها، نیروی انسانی، قابلیت اطمینان تجهیزات و … را بهبود دهد نقش مهمی را جهت نیل بهاین منظور ایفا میکنند.
تعیین شاخصها فرایندی دو وجهی است و شامل جنبه فنی و جنبه تخصصی میشود. سازمانها معمولا در جنبه فنی این فرایند که ماموریت اصلی سازمان برآن استوار است، تبحر دارند؛ اما جنبه دوم اشاره به توانایی و دانشی دارد که افراد از طریق تجربه در پیادهسازی این فرایند به دست میآورند و دقیقا همین جاست که اساتید برجسته و خبره جایزه مدیریت داراییهای فیزیکی با تکیه بر تجارب فراوان در صنایع مختلف در سراسر جهان، در دوره آموزشی شاخص های کلیدی عملکردی KPI تمام نکات را آموزش میدهند تا با بهرهگیری از آنها اولین گام در بهبود عملکرد فعالیتهای نگهداشت سازمان که یکی از حیاتیترین فرآیندهای هر سازمان است برداشته شود.
تاریخ | طول دوره | ظرفیت | مدت زمان |
– | 2 روز | 10 نفر | 16 ساعت |
این دوره به صورت درون سازمانی نیز برگزار می گردد